Pse Rama zgjedh “personalitetet” e moshuara për t’i përdorur në fasadën e vaksinimit?

Nga Vehap Kola

Ka një parabolë në Kuran që nxirret nga debati që zhvillohet ndërmjet sundimtarit të Babilonisë, Nemrudit dhe profetit Ibrahim (Abraham).

Pasi është zbuluar se ka thyer idhujt, Ibrahimi nxirret në gjyq publik. Në këtë moment ndizet një debat ndërmjet profetit dhe sundimtarit.

<>

Në këtë çast Nemrudi urdhëroi t’i sillen dy të dënuar, njërin prej të cilëve e ekzekutoi dhe tjetrin e fali.

Rrëfimi në Kuran vazhdon:

<> [2:258]

Duke përzgjedhur se kush janë personalitetet që duhen vaksinuar për të shpëtuar nga vdekja dhe kush jo, Edi Rama po ngulmon në përpjekjen për të na bindur se është zot.

Që nga tërmeti i 26 nëntorit ai përmend “Zotin e Shqiptarëve” dhe gjatë pandemisë ai pohoi direkt në një emision televiziv se punët e Zotir apo birit të Zotit nuk ishin të kollajta.

Nuk ka nevojë të nxirren konkluzione për ata imamllarë, priftërinj apo besimtarë që mbështesin dhe ndihmojnë këtë sundimtar.

Ata thjesht duhet të shpresojnë të konsiderohen personalitete nga Rama.