Zbuloni 6 udhqimet që forcojnë mushkëritë tuaja

Mushkëritë luajnë një rol jetësor, prandaj është e rëndësishme t’i mbroni ato dhe t’i mbani të shëndetshme dhe të forta. Dieta luan një rol themelor në këtë drejtim.

Përveç shmangies së zakoneve të këqija të tilla si pirja e duhanit, qëndrimi larg vendeve shumë të ndotura, këshillohet gjithashtu të përfshini në dietën tuaj ato ushqime, lëndët ushqyese te të cilave forcojnë të gjithë sistemin e frymëmarrjes, duke e bërë atë më efektiv në luftimin e mikrobeve patogjene.

*Caji i bardhe (Camelia Sinensis).
Ai përmban një sasi të madhe të polifenoleve antioksiduese të cilat, sipas një studimi të botuar në Kërkimin për Parandalimin e Kancerit, kontribuojnë në parandalimin e kancerit të mushkërive. Ai mund të gjendet në formën e një ekstrakti ne dyqanet herbale .

*Kivi.
Ky frut është një nga burimet më të pasura të vitaminës C, thelbësore për forcimin e sistemit imunitar. Përmban gjithashtu vitamina E dhe K, e para një antioksidant i fuqishëm, e dyta thelbësore për shëndetin e kockave.

*Qepët.
Ato përmbajnë kuercetinë dhe përbërje squfuri që mbrojnë mushkëritë dhe traktin respirator.

*Eukalipti.
Përbërjet e paqëndrueshme të pranishme në gjethet e eukaliptit treten në mukoza, duke parandaluar infeksionet dhe duke favorizuar largimin e mukusit. Gjysmë lugë çaji gjethe të thata ne 250 ml ujë është e mjaftueshme për të përgatitur një çaj bimor, aroma e të cilit ndihmon në forcimin e mushkërive.

*Radikio (sallate e kuqe).
Eshte shumë e pasur me inulinë, një fibër që forcon sistemin imunitar dhe ndihmon në parandalimin e infeksioneve. Ajo gjithashtu stimulon prodhimin e tëmthit, duke lehtësuar tretjen e yndyrave.

*Mollët.
Ky frut është gjithashtu i pasur me kuercetinë, një flavonoid me veti antioksiduese dhe anti-inflamatore që mbron mushkëritë nga patogjenët, siç janë ndotja, alergjenët dhe duhani.

Burimi:Rimedio naturale