OREKS| Djathrat që rrisin kolesterolin: cilët më të rrezikshmit….

Kolesteroli është një substancë e pranishme në produkte me origjinë shtazore, por është e rëndësishme të themi se kolesteroli është gjithashtu natyrisht i pranishëm në trupin tonë, ku kryen funksione shumë të rëndësishme. Kështu që ju mund të pyesni veten pse nuk duhet të jetë i lartë, dhe përgjigjja është e thjeshtë, shumë kolesterol mund të çojë në një numër sëmundjesh, madje edhe ato serioze, që mund të shkaktojnë vdekje. Pra, është e rëndësishme që nivelet e kolesterolit të jenë gjithmonë brenda kufijve, nuk duhet të jetë kurrë shumë te larta.

Ekzistojnë dy lloje të kolesterolit, “kolesteroli i mirë” i referuar gjithashtu si HDL dhe “kolesterol i keq” ose LDL. Natyrisht mes të dyve është e lehtë të kuptohet se i rrezikshem për shëndetin tonë është kolesteroli i keq qe kur është i lartë që ekziston një rrezik për sëmundje kardiovaskulare.

Ndër produktet me origjinë shtazore që përmbajnë kolesterol janë djathrat. Sidoqoftë, studimet e fundit kanë treguar që acidet yndyrore në disa djathë mund të rrisin nivelin e kolesterolit të mirë. Të gjitha djathrat përmbajnë yndyrë dhe kolesterol në proporcion me kohen e “stazhonimit”. Djathrat e freskët janë më të varfër me yndyrën e ngopur dhe kolesterolin. Për të zbuluar sasinë e kolesterolit të pranishëm tek djathrat, mund të përdorni tabelat ushqyese. Në përgjithësi, djathrat përmbajnë kolesterol që varion nga 60 – 100 miligram (mg) për 100 gramë pjesë të ngrënshme.

Djathrat me më shumë kolesterol

Në krye të tryezës gjejmë djathin “Grana” me 109 mg kolesterol për 100 gram djathë,Parmesan me 91 mg, Gorgonzola 70 mg, Feta 68 mg, Ricotta lope me 57 mg, , Mozzarella 46 mg, djathë krem ​​42 mg, ricotta e deleve 42 mg.

Cilat djathra nuk rritin kolesterolin?

Ata që vuajnë nga kolesterol i lartë duhet të ndjekin një dietë të shëndetshme dhe të ekuilibruar. Duhet të shmangen edhe ushqimet shumë të yndyrshme. Disa djathra mund të hahen megjithëse gjithmonë pa e ekzagjeruar. Djathi si gjize është e ulët në lipide dhe është e pasur me proteina, minerale dhe vitamina. Eshte një nga djathrat më të mirë dhe me yndyrë të ulët me perafersisht 51 mg kolesterol për 100 gram. Ajo e deleve edhe më pak ku ne njëqind gram produkt ka 53 mg kolesterol. Midis djathrave të ulët në kolesterol eshte gjithashtu mocarela e cila përmban 46 mg kolesterol për 100 gram.

Cilat ushqime rritin kolesterolin?

Për të mos parë rritjen e kolesterolit tuaj, duhet t’i kushtoni vëmendje të madhe yndyrnave te mishit dhe të gjitha llojeve të salciceve. Ekspertët, nutricionistët rekomandojnë të shmangin mishin e kuq, pjesët yndyrore dhe frutat e detit.Përkundrazi, duhet të hahet mish i bardhe pa yndyre si gjoks pule, gjeldeti, lepuri, viçi. Duhet të shmangen edhe gjalpi me shume yndyre dhe margarine. Kushtojini vëmendje edhe qumështit dhe kosit. Ju mund të zgjidhni, por me shumë kujdes, drejt ketyre produkteve por me pak yndyre.. Pra, nuk duhet te pini qumësht me yndyre të plotë, kos me yndyre të plotë, kos frutash me përmbajtje të lartë sheqeri dhe yndyre, ​​kos krem dhe madje qumësht të kondensuar.