OREKS | Fiqtë dhe efektet që nuk i dinit për trupin e njeriut

Ky frut, me origjinë nga Lindja e Mesme dhe Mesdheu, vjen në shumë varietete dhe ngjyra dhe është i pasur me fibra dhe minerale (kalium, kalcium, magnez, hekur dhe bakër), si dhe eshte një burim i shkëlqyer i vitaminave A, B, E dhe K.
Megjithatë, fiqtë janë të lartë në sheqer dhe kanë një indeks të lartë glycemik dhe kjo është arsyeja pse është mirë të mos abuzoni me ta dhe t’i konsumoni ato të shoqëruara me ushqime të ulëta të indeksit glycemik (arra, bajame apo perime).

*Te shkeqyeshme për ata që vuajnë nga mungesa e hekurit (anemia): fiqte janë një burim i shkëlqyeshëm.
*Ata që vuajnë nga problemet e tretjes duhet të shtojnë fiq në dietën e tyre: ata janë laxative natyrorale, pasi janë të pasura me fibra. Para se t’i konsumoni, vendosini në ujë disa orë.
*Fiqte janë gjithashtu të dobishme në nxjerrjen e toksinave dhe janë konsideruar në mesin e ushqimeve me pH më alkaline dhe kjo është arsyeja pse ndihmon në balancimin e mjedisit acidik si rezultat i një diete të pasur me mish të kuq dhe ushqime të përpunuara.
*Fiqte, sidomos ata të thate, janë të pasura me kalcium, një nga komponentët më të rëndësishëm për forcimin e eshtrave dhe parandalimin e osteoporozës.
*Ata janë të shkëlqyer për trajtimin e lythat pasi ata posedojnë veti antivirale.
*Marrja e infuzioneve të fikut ndihmon në luftimin e kollës së thatë, astmës, dhimbjes së fytit dhe mukusit të tepërt. Për të përgatitur infuzionin, zieni një fik në një gotë me ujë
*Fiqte ndihmojnë ne kontrollin e hipertensionit në sajë të përmbajtjes së lartë të kaliumit.
*Fiqte ndihmojnë në uljen e niveleve të triglicerideve, duke mbrojtur zemrën. Duke qenë të pasur me omega-3 dhe omega-6 acide yndyrore, fiqte gjithashtu kontrollin e niveleve të kolesterolit.