OREKS| 10 përfitimet shëndetësore të kërpudhave

Kërpudhat janë kultivuar me vite sepse ato përmbajnë shumë lëndë ushqyese thelbësore dhe kane përfitime të mahnitshme shëndetësore.
Për shembull, kërpudha është një burim i shkëlqyeshëm i selenit.
Ky ushqim i shëndetshëm mund të bëjë që trupi juaj të prodhojë më shumë vitaminë D, veçanërisht kur jeni i ekspozuar ndaj diellit.
Për më tepër, kërpudhat nuk përmbajnë yndyrë, kolesterol dhe gluten. Pasi që janë të ulëta në kalori, njerëzit shpesh i përfshijnë kërpudhat në një dietë të shëndetshme për humbje peshe.

Ka edhe arsye të tjera pse kërpudhat duhet të konsumohen rregullisht.

1.Vitamina D
Kerpudhat jane nje burim natyror i kësaj vitamine kritike. Kërpudhat bëjnë që trupi juaj të prodhojë më shumë vitaminë D sidomos kur jeni i ekspozuar ndaj diellit.

2.Permiresojne funksionimin e sistemit imunitar
Konsumimi i rregullt i kërpudhave ndihmon në përmirësimin e funksionimit të sistemit imunitar duke prodhuar substanca me veti antivirale dhe substanca qe janë të dobishme në mbrojtjen dhe shërimin e indeve të trupit. Për më tepër, ato mund të forcojnë mbrojtjen e trupit kundër mikrobeve.

3. Ndihmojne në humbje peshe
Kërpudhat shpesh përfshihen në një dietë të shëndetshme për humbje peshe sepse ato janë të ulëta në kalori dhe pershpejtojne metabolizmin tuaj. Vitamina B e pranishme në kërpudha luan një rol të rëndësishëm në shndërrimin e karbohidrateve në karburant dhe djegien e më shumë energjisë. Kërpudhat ndihmojnë në metabolizimin e proteinave dhe yndyrave në trupin tuaj. Kërpudhat janë të ngarkuara me vitaminë B3 dhe vitaminë B2.

4. Mbrojne shëndetin tuaj të fshikëzës suaj
Kërpudhat janë të pasura me selen. Prandaj, ato mund të zvogëlojnë rrezikun e kancerit të fshikëzës. Për shkak të efektit të tij të mrekullueshëm mbrojtës, gratë duhet të hanë rregullisht kërpudha.

5. Nivele më të ulëta të kolesterolit
Kërpudhat kane pak karbohidrate , jane pa yndyrë dhe pa kolesterol. Ky ushqim është i ngarkuar me fibra dhe enzima që balancojnë nivelin e kolesterolit në trupin tuaj. Kërpudhat mund të ndihmojnë trupin tuaj të parandalojë sulmin në zemër, goditje në tru dhe arteriosklerozë.

6. Anemia
Mungesa e hekurit në gjakun tuaj mund të çojë në anemi që ka disa simptoma të tilla si lodhje, dhimbje koke dhe probleme të tretjes. Për të parandaluar aneminë, duhet të përfshini ushqime të pasura me hekur si kërpudhat në dietën tuaj.

7.Ndihmojne ne trajtimin e diabetit
Konsumi i kërpudhave mund të ndihmojë në trajtimin e diabetit sepse kane pak karbohidrate , jane pa yndyrë dhe pa kolesterol. Kërpudhat janë të ngarkuara me minerale, proteina dhe vitamina.

8. Ndihmon ne parandalimin e kancerit te prostates dhe gjirit.
Kërpudhat janë të dobishme në parandalimin e kancerit të prostatës dhe gjirit sepse Acidi Linoleic dhe Beta-Glucans të pranishëm në kërpudha kabe veti anti-kancerogjene. Acidi linoleik ka aftësinë të balancojë nivelet e estrogjenit në trupin tuaj. Pas menopauzës, estrogjeni mund të rritet, gjë që dyfishon rrezikun e kancerit të gjirit tek gratë. Beta-Glucans mund të ndalojë rritjen e qelizave kancerogjene të kancerit të prostatës dhe gjirit.

9. Forcojne kockat tuajs
Kërpudhat janë të pasura me kalcium, një lëndë ushqyese thelbësore për forcën dhe formimin e eshtrave. Mungesa e kalciumit në dietën tuaj mund të shkaktojë dhimbje të nyjeve, mungesë lëvizshmërie dhe osteoporozë. Prandaj, për të mbrojtur shëndetin e kockave, duhet të konsumoni ushqime të pasura me kalcium si kërpudhat.

10. Luftojne radikalet e lira
Kërpudhat janë një burim i shkëlqyeshëm i antioksidantëve; Prandaj, konsumimi i rregullt i tyre mund të ndihmojë trupin tuaj të luftojë kundër dëmtimit nga radikalet e lira. Radikalet e lira mund të rezultojnë në plakje, sëmundje të zemrës dhe disa lloje të kancerit.