Doni të jetoni më gjatë? Konsumoni këto ushqime më shumë se 4 herë në javë për të ulur rrezikun

Jetëgjatësia është kryesisht në duart tuaja sepse kërcënimet më të mëdha vijnë në formën e komplikimeve kronike, shumica e të cilave vetë-shkaktohen. Ushqimi me një diete të shëndetshme siguron një mbrojtje natyrale kundër kushteve të rrezikshme për jetën dhe përbërësit e caktuar janë treguar se japin përfitime të veçanta mbrojtëse, siç është një përbërës i zjarrtë.

Shkenca ka treguar që ne nuk i nënshtrohemi thjesht forcave të natyrës ose ndonjë fuqie hyjnore. Zgjedhjet që ne bëjmë përcaktojnë kryesisht rrjedhën e jetës sonë.

Kjo duket edhe në fushën e shëndetësisë.

Rreziku i vdekjes së hershme mund të ulet ndjeshëm duke ngrënë një dietë të shëndetshme dhe shkenca ka të dhëna për ta provuar atë.

Rreziqet më të mëdha shëndetësore janë të lidhura fort me aplikimin e një diete të dobët.

Kjo për shkak se ngrënia jo e shëndetshme mund të shtojë rrezikun tuaj për të zhvilluar komplikime të tilla sëmundje të zemrës dhe goditje në tru, që të dyja kërcënojnë ekzistencën tuaj.

Përbërësit specifikë janë treguar për të siguruar një shpërthim kundër këtyre komplikimeve vdekjeprurëse.

Speci djegës është një përbërës i tillë, sipas një studimi të botuar në Gazetën e Kolegjit Amerikan të Kardiologjisë.

Studimi hulumtoi përfitimet mbrojtëse të specit djegës dhe zbuloi se konsumimi i përbërësit të erëzave në baza ditore zvogëlon mundësinë tek 65 për qind e të hulumtuarve në për të humbur jetën nga goditja dhe sulmi në zemër.

Për të arritur në këtë përfundim, studiuesit italianë ndoqën më shumë se 22000 persona prej 8 vjetësh.

Ata gjetën njerëz që hanin spec djegës katër herë në javë kishin 23 përqind më pak të ngjarë të vdisnin të rinj sesa ata që i shmangnin.

Konsumimi i specit pikant gjithashtu ul rrezikun për të gjitha format e vdekjes së zemrës me 34 përqind.

Studiuesi kryesor Marialaura Bonaccio, nga Instituti për Kërkime, Spitalizim dhe Kujdes Shëndetësor në Pozzilli, tha: “Një fakt interesant është se mbrojtja nga rreziku i vdekshmërisë ishte i pavarur nga lloji i dietës që ndiqnin njerëzit. Me fjalë të tjera, dikush mund të ndjekë dietën e shëndetshme mesdhetare, dikush tjetër mund të hajë më pak shëndetshëm, por për të gjithë ata që i konsumojnë specat djegës kanë një efekt mbrojtës”.

Studiuesi tjetër Licia Iacoviello, Profesor i Higjienës dhe Shëndetit Publik në Universitetin e Insubria, tha: “Piper i ftohtë është një komponent themelor i kulturës sonë të ushqimit. Gjatë shekujve, pronat e dobishme të të gjitha llojeve janë shoqëruar me konsumin e saj, kryesisht në bazë të anekdotave ose traditave. Dhe tani e dimë se bimët e ndryshme të specieve kapsic [piper], megjithëse konsumohen në mënyra të ndryshme në të gjithë botën, ushtrojnë një veprim mbrojtës në shëndetit tonë”.

Për të rritur përfitimet, ju duhet të shijoni specin djegës si pjesë e një diete të shëndetshme, të ekuilibruar.

Një dietë e shëndetshme, e ekuilibruar duhet të përbëhet nga një dietë me pak yndyrë, me fibra të lartë, e cila duhet të përfshijë shumë fruta dhe perime të freskëta (pesë porcione në ditë) dhe drithëra.

“Ju duhet të kufizoni sasinë e kripës që hani në jo më shumë se gjashtë gram (0.2oz) në ditë, pasi shumë kripë do të rritin presionin e gjakut”, këshillojnë specialistët e shëndetit.

Presioni i lartë i gjakut është presioni i gjakut që shtyn kundër mureve të arterieve.

Presioni i lartë i gjakut është një pararendës i sëmundjes së zemrës, kështu që është e domosdoshme ta mbani atë nën kontroll.

Këshilla të tjera dietike

Ju duhet të shmangni ushqimin që përmban yndyrna të ngopura, sepse këto do të rrisin nivelin e kolesterolit të keq në gjakun tuaj.

Kolesteroli i keq, i njohur ndryshe si kolesteroli LDL, është një substancë yndyrore që ndërtohet në gjak dhe mund të bllokojë arteriet, duke nxjerrë jashtë funksionit pjesën e zemrës së gjakut të oksigjenuar, një proces që mund të çojë në një sulm në zemër.

Luan Kondi

Burimi Express