Simptomat e ankthit të vjeshtës përfshijnë: Shqetësimin, tensioni…

Simptomat e ankthit të vjeshtës përfshijnë:

Shqetësimin, tensioni i muskujve ripërtypje sulme paniku,vështirësi në tretje, probleme me gjumin.
Hapat për të mposhtur ankthin e vjeshtës janë këto
Ecni jashtë gjatë drekës. Shtoni më shumë fruta të thata në dietën tuaj.
Bëni ushtrime fizike
Merrni 10 minuta kohë për t’i kushtuar vëmendje pesë shqisave tuaja. Kushtojini vëmendje mendimeve.

Por pse jeni duke përjetuar një rritje të ankthit, veçanërisht nëse çrregullimet e ankthit nuk janë zakonisht pjesë e jetës suaj. Por kjo është një ndjenjë që mund të shoqërojë ndërrimet sezonale. Muaji i parë i vjeshtës është i vështirë për shumë prej nesh. Ndërsa nuk është teknikisht një diagnozë, shumë njerëz përjetojnë ankth vjeshtor.

“Është e lidhur me stresin, nervozizmin, tmerrin, probleme me gjumin dhe panik, por shkaktohet nga ndryshimi nga vera në vjeshtë”, shpjegon Mike Dow, autor i “Mendo, Vepro dhe Ji i lumtur”. Ai thotë se ankthi i vjeshtës shkaktohet nga parashikimi i kalimit nga vera në vjeshtë. Për shumë prej nesh, ardhja e vjeshtës do të thotë më shumë përgjegjësi, duke përfshirë kalimin e një kohe më të gjatë në punë.